LabCloud Laboratuvar Yönetim Sistemi
LabCloud basit ama etkili, proje ve kaynak yönetimi tabanlı ve uygun maliyetli bir laboratuvar yönetim çözümüdür. Proje bazlı ve kaynak yönetimi odaklı çalışan Ar-Ge laboratuvarları ve diğer laboratuvarlar için uygundur.
Öne Çıkan Özellikler
Stok takipleri, proje çalışmaları, iş/görev yönetimi, malzeme/cihaz kullanım kayıtları, kalibrasyon ve son kullanım tarihi takipleri, doküman yönetimi, çalışma sayfası (worksheet) kullanımı gibi birçok özellik içerir.
Analiz/İş Kayıtlandırma
Sistemde doküman veya e-tablo formatları şeklinde çalışma sayfaları oluşturup bunları kayıtlandırma işlemlerinizde kullanabilirsiniz. Bu dokümanları yine veri tabanı içerisinde saklayıp, yetkilendirme ile erişimi kısıtlayabilirsiniz.
Stok Takibi
Projelerinizde kullandığınız madde veya cihazların envanter ve kullanım kayıtlarını LabCloud üzerinden rahatlıkla takip edebilir, güncel stok durumunuzu görebilir ve kullanım kayıt raporları oluşturabilirsiniz.
Rapor/Grafik Editörleri
LabCloud içerisindeki verileri kullanarak, yine LabCloud'un kendi rapor veya grafik tasarım araçlarıyla kendinize özel rapor veya grafik formatlarını rahatlıkla oluşturabilirsiniz.
GMP Uyumu
Tamamen Annex 11 ve 21 CFR Part 11 uyumlu çalışmaya uygundur, ilgili gereklilikleri karşılar.